Blöta ponnyer

Hej, hästarn fick stå idag med. Dels för att jag inte hann rida sen var båda två jättekall efter att ha stått ute en hel natt och dag i spöregn.. Stackare! När jag kom till stallet just innan 4 så var det bara mina ponnyar ute, alla andra var inne.. Men varken jag eller mamma hade tid att fara på lunchen och ta in dem, men dom överlevde i alla fall! Spånade upp boxen och spiltan fort som satan och sprang sedan ut till hagen och gick snabbt på stallet. Båda två rullade sig i alla fall när dom kom in! :) Chapman fick stå med ett fleecetäcke på eftersom han är väldigt frusen av sig, Chickan stod utan. Båda fick en extra middag inne eller vad man nu ska säga.

Släppte Chickan i ridhuset men det enda hon gjorde var att trava runt lite, skaka på huvet och rulla sig, sen var det inge mer med det haha! Försökte lära henne att hälsa med det gick inge vidare då hon koncentrerade sig på allt annat än mig.. Haha typiskt Chiquita! :) Chapman hade även ett väldigt fresht sår på benet idag som han hade fått i hagen. Har bilderna på mobilen och orkar inte lägga in dom nu så det får ni se imorgon istället! :)
Hästarna sover inne inatt, skönt för dem! :) (jag sover också inne ...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0