Chapman, 19 augusti

Chapman var arg idag tror jag.. :/ Han var verkligen jättesur eller något, studsade, stegrade, sparkade och bockade jättemycket haha.. Men jag tror han var pigg eftersom han inte gick speciellt hårt igår, och då blir han ju pigg.. Men det gick i alla fall bra, galopparbetet blir bättre och bättre men han blir verkligen skitförbannad när jag trycker ut honom på volt i höger varv, för han "välter" lätt innåt. Då när jag ska trycka ut han med skänkeln så antingen sparkar han eller så viftar han jättemycket med svansen. (Vilket betyder att dom är irriterad om ni inte visste det!) I slutet så lossnade det även i traven.. Han kändes exakt sådär fin som han gjorde för två dagar sen, världens dressyrponny typ! Har bilder på det, dom kommer! :)

Skrev ju i Chickans inlägg om hur många tävlingar hon har kvar, och då kan jag ju skriva hur många Chapman också har. Han har då sex tävlingar kvar, är så sjukt taggad!! :D Kommer bli grymt! :)



Kommentarer
Postat av: johanna

vilka tävlingar ska du på, är de inte bara 3 tävlingar kvar?(A)

2011-08-21 @ 21:06:28
URL: http://jojiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0