Chapman, 2 augusti

Red ett ganska lätt och okomlicerat dressyrpass idag på lilla banan. Det var sjukt varmt så därför höll vi inte på så länge. Han var lugn och fin hela passet. Glömde dock att ta på mig västen så gjorde inget krävande för jag ville inte riskera att bli avkastad, speciellt inte utan väst. Red i alla fall på pelhamet, och hade tyglarna sådär som på bilden i förra inlägget. Hade så när jag hoppade våran andra LA i söndags, vilket funkade super. Jag har kontroll om han sticker, men samtidigt är han framme. Tyckte han var det när jag red med delta också men det tyckte inte min tränare, haha! Han jobbade i alla fall på jättefint och gick nästan ingenting bakom lod idag, vilket han brukar ha tendens till att göra. :) Inga bilder tyvärr. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0