Chiquita, 19 augusti

Red på pelham idag. Och ska jag vara ärlig var det längesen hon jobbade så perfekt. Lyssnade på minsta lilla vink.. Nu tänker ni säkert att det är för att jag rider på ett sånt skarpt bett och blablabla men jag behövde inte ta henne i munnen eller nånting för att hon skulle göra som jag ville. Behövde bara tänka och använda skänklarna.. :love: Gjorde mest galopparbete på volt, gick super! Red även L:Q-programmet för att det är det enda dressyrprogram jag kan. Dock så galopperade jag genom hela hahaha.. Undviker att trava med henne, varför vet jag inte. Det är någon jag har fått för mig, hehe. :D Fina bäbis!

Ska verkligen trimma trimma trimma henne i dressyren så hon blir riktigt riktigt fin där till i vinter. Chiquita ska ju bara hoppa två tävlingar till denhär säsongen, och det blir hemmatävlingen här i Lycksele och "hemmatävlingen" på Hippo. Känns faktiskt som att jag kan kalla Hippo som hemma, jag trivs där! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0