Chiquita, 3 augusti

Red barbacka på henne också. Red ett "hårt" dressyrpass på banan. I början lyssnade hon ingenting, sen skrittade jag runt fyrkanten och jobbade henne i form och gjorde halt vid varje bokstav i båda varven. Sen travade jag litegrann och kände på henne för att se vilket humör hon var på osv, kändes jättefin. Så då testade jag galopp, gick inge bra alls, men jag gav mig inte! Hon blev bara finare och finare ju mer jag jobbade med henne, satt henne verkligen på plats. Rullade runt på en åttvolt i säkert 20 minuter i galopp och jobbade, ställde, kortade, längde och bytte galopp. Så jäkla fin var det längesen hon var!  Så stolt över min tjej! :D ♥

Kapaciteten! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0