Chiquita VI


Anledningen till varför jag tycker att det är bra att Chiquita får hanteras av andra än mig är för att hon är nästan bara hanterad av mig i snart 3 år. Förutom utsläpp och insläpp. Men så småningom så kommer ju jag och min lilla bäbis att skiljas åt, och då är det bra om någon annan än jag rider och tar hand om henne hela tiden.

I början var Emelina rädd för Chiquita, men idag stod dom faktiskt i stallet och gosade. Dock så vågar hon inte kratsa bakhovarna ännu men det vågade inte jag heller i början, hehe. Men nu har hon mognat så otroligt i huvudet, det är sån stor skillnad på henne nu jämnfört med då vi köpte henne.

'Cause you're running me in circles. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv; den har bara åkt ner efter ärevarvet..

2011-08-16 @ 23:46:33
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0