Godmorgon

Hej på er! Jag har sovmorgon idag, guess why? För min klass fick världens softaste schema! ;) Älskar det! Dock så är min klass jättetråkig, alla är Lyckselebor förutom 3 typ, tråkigt!! :( Hade hoppats på mer nytt folk men icket! :)

Igår storstädade jag i alla fall boxen och spiltan. Hoppas det har torkat till idag så att hästarna kan börja stå inne på nätterna nu, för det är i princip nollgradigt på nätterna här uppe nu.. :(

Igårkväll var jag dessutom ute och övningskörde bil med mamma i ca 1,5h! Gick superbra, mamma tyckte jag var jätteduktig. ;$ Men jag har ju kört epa i snart ett år så det är ju inte så konstigt, har ju trafikvana och allting! :)

jag och bebis vintern 2008 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0