Godmorgon!

Godmorgon?.. Har varit vaken sen 9! :) Snart börjar ju skolan så jag ställer alarmet en halvtimme tidigare för varje dag, fast det vet inte Gustav om så jag hoppas att han inte läser dethär! :D

Idag ska jag rida dressyr på båda pållarna. Chapman ska få gå ett ganska hårt pass tror jag, mycket galopparbete skulle jag gissa på! Han sticker ju ibland i galoppen på tävlingar och hemma vill han inte jobba i form ibland i galoppen, så det måste finslipas lite grann.

Chiquita får nog gå rätt lagomt, men ska nog jobba henne i en högre form idag. Tror hon får gå på pelham idag så att hon stannar när jag vill att hon ska stanna.. (Vilket hon inte brukar göra alla gånger..) Chickan måste verkligen finslipas i dressyren hahaha... Någon frivillig?! :D Själv är jag ju inte så intresserad av dressyr utan det är ju hoppningen jag brinner för.. Chapman lika så! ;) Men jag funderar faktiskt på att kanske starta någon lätt klass i dressyr med Chiquita, dock så måste jag bara ha ett annat träns eftersom jag bara har ett pullarträns till henne, men det är ju a piece of cake!

För hon kan! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

dressyr is the shit! ;)

2011-08-17 @ 16:53:33
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/
Postat av: FIA

Åh vad söt! Ras?



// Fia

www.trippelbarr.spotlife.se

2011-08-17 @ 21:55:56
URL: http://www.trippelbarr.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0