Har varit på skolan

Förlåt för att jag inte har bloggat någonting idag förrns nu men jag har varit på min nya skola i ca 2 timmar idag. Jag börjar ju där imorgon och det ska bli så skönt att komma till en ny skola, ny klass och träffa nya kompisar. Är så taggad inför imorgon, börjar 08:30 och slutar klockan 11:00..? Hur grymt är inte det på en skala 1-10? :D

Hästarna fick i alla fall vila idag igen.. Får nästan dåligt samvete när dom har stått mer än en dag. Men imorgon ska Chickan gå ett pass på banan och jag tror jag ska fara ut i skogen och klättra/konditionsträns Chapman! :) Ingen idé att ens försöka inne på banan med Chappe när han har stått i två dagar.

Vet inte när bilderna på Chapman kommer, snart hoppas jag! Men nu när skolan börjar kommer ju datorn komma i sista hand, vilket jag hoppas ni förstår. Men eftersom jag slutar tidigt imorgon så kanske jag lyckas få tag i kameran och sedan ut på bloggen, men vi ser väl! :) Ska laga min trasiga säng nu, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0