Hotellrummet

Sitter på hotellrummet och ser tv. Kopplade upp mig på hotellets nätverk, superbra! :)

Idag har jag i alla fall inte ridit någonting. Var ute och gick med båda pållarna efter vi hade lastat ur, och då kom vi till en kohage med typ 385720587 kossor. Hästarna började redan på långt håll att stanna och blåsa upp sig och kolla jättemycket. Och när vi stod brevid dom, alltså jag trodde att hästarna skulle skita ner sig! Chapman fullkomligt skakade av rädsla och Chickan stod som förstenad och bara kollade och blåste upp sig. SÅ då vände jag, och då var det fart på dem. Hade kedja på båda vilket var tur för annars hade jag aldrig orkat hålla båda två. Gick mitt emellan dom och dom trängdes som satan haha! :P Filmade en jättebra videoblogg, trodde jag. :( Den var typ bäst och hade faktiskt tänkt ladda upp den här men näe. :( Får bli någon annan gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0