Life goes down

Igårkväll hände det en tråkig sak. Två sibirain huskey-hundar förstörde växthuset som var Larrys bur. Dom hade hoppat rakt igenom rutorna och krossat glaset, tagit död på Larry sen sprang dom därifrån när Gustavs föräldrar kom springandes. Men det var redan försent

Larry ligger nu begravd på en fin plats, och jag och Gustav hittade ägarna till hundarna igårkväll. Allt är i alla fall polisänmält, vad som kommer att hända vet jag inte. Dels hade hundarna sönder växthuset och Gustavs föräldrar har trädgårdsförsäkring, så bara för det så kommer vi ju få skadestånd. Sen Larry.. Han var ju renrasig och hade väldigt högt värde pga sin ovanliga teckning och ögonfärg.

Mer vet jag inte, återkommer då jag vet mer om detta. Livet är tråkigt just nu.

R.I.P Larry
8/6 2011 - 8/8 2011





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0