Överraskningen

Jag och min pojkvän Gustav har bestämt oss för att skaffa en kaninunge! :D

Ikväll byggde vi ett hus till honom, och han ska bo hemma hos Gustav i hans mammas växthus tills Gustav har skaffat egen lägenhet då han ska bli innekanin och rumsren! Självklart ska vi även försöka få honom rumsren redan innan Gustav flyttar. Hö och spån tar vi självklart från stallet. Det är en renrasig lejonhuvad kaninunge som är 8 veckor. Har själv haft lite kontakt med ägarna i veckan, så då ska jag ringa dem imorgon och säga att vi ska köpa honom. Så på lördagkväll eller söndag så åker vi och hämtar honom! Han är söt som socker! :D Kolla här nere bara, hihi :love: Är så kär i honom!



Kommentarer
Postat av: Tove Söderström

Jag fotade ju dig i Vindeln, jag minns inte om jag hade skickat de eller inte? (A)

2011-08-05 @ 23:43:26
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0