Tävlingsdag 1

Chiquita LC+5: Kändes fin, lite tittig men det blev en dubbelnolla och en tredje placering! :)

Chapman LA: Asfin, dock översuperduperPIGG.. Nolla tills 6e hindret, då han totalt sket i mig och sprang dit han ville, fick kontroll på honom i sista sekund men då stannade han, sen hoppade han av lite tidigt (var en trippel) så då rev vi det. Slutade på 9 fel varav ett var tidsfel! :)

Chiquita LA: Sjukt trött var hon.. Hoppade ettan helt knäppt, hon hade tänkt stanna men jag var på henne, så då hoppade hon men jättekonstigt så jag höll på att flyga av, men klarade mig. Tvåan gick bra, lite tittig bara. Sen till 3an som var en maxad oxer åt alla håll och kanter så surade hon ihop och då vägrade vi ut oss. Är ändå nöjd med henne, hon har sämst kondis och har inte gått en LA på över ett år.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej hej, Hoppas du har en kanon lördagkväll !" :)

Kram bella!

2011-08-13 @ 20:21:20
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: emilia

grattis vad roligt! Är det båda dina hästar? lycka till i fortsättningen

2011-08-13 @ 20:30:29
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0