Tävlingsdag 2

Chapman  LB: Pigg som vanligt, petade på 6an i grunden för att han tittade, men då var jag på honom och då hoppade han inte riktigt ordentligt tycker jag att det såg ut som på filmen.. Annars superfin, inga problem med kombinationern nu! :)

Chapman LA: Fortfarande pigg. Eller snarare HET den här klassen. Hoppade super, dock petade han två stycken. Minns bara en hahaha.. Och det var i oxern in i kombinationen för han trampade om så då gick han ner på bakbommen. Är ändå supernöjd över honom, han är så jäkla duktig och ställer upp för mig även om jag klantar till det. Världens bästa Chapman!

Chiquita LA: Ett stopp på första, tvåan gick bra sen ett till stopp på trean. Sen ville hon inte mer. Varför? Jo hon var sur, och då vill hon inte hoppa haha.. Typiskt sursto. Kan ju även berätta att när jag skulle hoppa oxern på framhoppningen med Chickan så landade det en geting just under mitt öga och stack mig direkt i landningen. Släppte tyglar och allt mitt i språnget och "slet" bort den men han hade redan hunnit sticka mig. :( Tog tag i en tygel och drog bara åt något håll, och så snäll (och lat) som Chickan kan vara ibland så stannade hon hos Camilla. OCH FYFAAN VAD ONT JAG HADE!!!!! Inget skämt asså. Mycket energi gick till att ha ont inne på banan, hade inte det hänt hade jag presterat bättre. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0