Tävlingsresutlat - Vännäs

Lördag:

LB: Kändes verkligen superfin, lyssnade verkligen jättebra. Frös lite i sprången på framhoppningen, så det kändes lite sådär innan jag skulle in på banan. I varje fall så hoppade han som en gud på banan, och min snabba runda räckte till en första plats!! :D Bäst ponny! ♥



LA: Fick ett stopp på en "läskig" grind, han kunde lika gärna ha hoppat den. Men klandrar mig själv också eftersom jag tänkte "felfri hittills och bara två hinder kvar!" när jag red upp mot den.. Typiskt mig. Annars var han superfin och superduktig, som vanligt! :D

Söndag:

LB: Kändes fin, lite kickig haha.. Men frös inte i sprången på framhoppningen nu. Fick ett stopp på en oxer som stod olikt vinklad från dagen innan, och då var den ju livsfarlig så klart. Som sagt, rädd för förändringar..

LA: Var riktigt taggad till den här klassen, båda jag och han. Var 10 hinder, två kombinationer. Läskiga grinden och oxern var med.. Hoppade super på allt, tog "omhoppningssvängen" till 8an, vilket tyvärr blev ett pet. Han tog inte min ytterskänkel och då kom vi verkligen i botten på hindret, ändå duktigt gjort av honom för det var inte mycket vi tog i den. Annars hoppade han super!!! Blev en 4e plats! :D Dock ej placerad men ändå! :D

Ni som fotade får gärna skicka bilder till [email protected] :)
Btw, filmerna kommer såsmåningom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0