Wtf?

Verkar inte som om inlägget jag skrev igår kom upp.. Drar det lite snabbt.

Red Chickan barbacka i ridhuset, gick ASbra! Var lite okonsentrerad i början men sen blev hon verkligen jättefin!! Red Chapman på lilla utebanan, utan martingal och på vanligt tränsbett. Det var ju verkligen jättesmart, speciellt när han stod dagen innan.. Blev i alla fall så att vi bråkade nästan hela tiden, sen blev jag less och markerade med skänklarna att det var jag som bestämde och då bockade han först en gång, och då tappa jag stigbyglar och tyglar och allt annat som går att tappa, sen bocka han en gång till och då flög jag av! Gick bra, men har ett litet svullet knä men annars är det okej. Sket i banan då och avslutade med att ha lite kul i skogen istället.

Alla har dåliga dagar, och det där var Chapmans. Bara att acceptera och gå vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0