Bestämt

Nu har vi beslutat en sak, tyvärr kan jag inte berätta om det ännu.
I alla fall så ska jag bara hålla igång Chapman nu, Chickan får gå nån gång då och då.

Red ut på Chapman igår, konditionsträning. På hemvägen skulle vi galoppera lite lugnt en längre sträcka, men då sticker han och bara stänger av allt. Skiter i mig fullständigt.. Inte så roligt, men dock så vilade han i fredags så de kan ha varit därför, men vet inte säkert. Känns hemskt att säga de, men fick sitta och slita i honom i typ 100 meter innan han började lyssna och sakta av.. Fick som dåligt samvete och så så jag ska nog rida honom på hack idag, trots att han stegrar mest av allt med det. Hellre de än att han sticker och jag måste sitta och slita i honom.

Ska i alla fall på stallet nu, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0