Chapman, 15 oktober

Hoppade idag! :D Hade ett vanligt räcke, en paralleloxer och muren med bom över. Började med att trava över 4 travbommar, sen började jag hoppa fram lite smått. Pigg och glad häst, var verkligen med på noterna.
De bruna är då muren, röda parallelloxern och gröna ett vanligt räcke bara!
Och såhär red jag! Hoppas ni fattar trots mina dåliga skillz i paint! ;)

Alla låg runt 70-80cm i början, sen höjde jag upp att till 1m. SÅ JÄVLA KLOCKREN. Älskar verkligen denna ponny. Inget tvek, helt orutinerad, men ändå kan han rädda mig om jag gör en miss. Alla är fan inte perfekt, men denna ponny är det! ♥ Ångar ingenting med honom, han är världens bästa och han kommer att gå LÅNGT, den saken är säker. Känns verkligen super nu inför nästa helg då det är tävling i Sundsvall, blir nog årets sista. :) Känns bra. Allt känns så perfekt nu, Jag och Chapman har verkligen hittat varandra ordentligt nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0