Chiquita, 15 oktober

Gjorde samma övning med Chiquita som med Chapman. Fast annan höjd. Hade oxern på 90cm, räcket på 70 tror jag och muren hade jag först på 90cm, sen 1m, höjde till 110cm och avslutade med två språng på 115cm! Min stjärna, kanonbäst! Räcken kan hon hoppa höghus! :D

Nu till det hemska.. Skulle hoppa räcket som låg på 70, och då tog hon av stort, lite för stort.. Hon slog i båda fram i översta bommen, landade, dök med huvudet ner i sanden men lyckades till slut kravla sig upp utan att "falla" helt. Jag hann bli jätterädd, min bebis.. :( Travade henne i båda varven, både på rakt och böjt spår, ingenting. Känns bra att det inte blev något ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0