Igår

Red Chapman igår, snacka om att han var pigg! Nyrakad och sen vilade han igår, shit säger jag bara.. Mot alla odds så gick det faktiskt grymt bra, han stegrade bara en gång, vilket är rätt ovanligt. Hade ingen martingal heller eftersom hopplattan har gått sönder så jag kan inte ha martingal, så jag vet inte om jag ska försöka fixa den provisoriskt i helgen eller om jag ska rida utan..

Ska ju ner till Sundsvall och tävla om jag inte redan har berättat det! :) Vi åker imorgonbitti runt 8, och då är vi hos mina kusiner ca 12. Han kommer stå uppstallad i deras by, så det är nära och bra! :) Hihi! Tävlar bara söndag och då är det en LB och en LA. Blir nog super! :) Är taggad, heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0