Umeå Ryttarförening - hemmatävling! ♥

Var ju hemmatävling i helgen, och BÅDA pållarna följde med!!
Chapman gick en LC & LB på lördagen, ett stopp i båda. I LC:n så stannade han bara och kollade på allt, läktaren, folket, allt ljud osv. Var helt ur fokus, haha! I alla fall så fick vi ett stopp på trean, tror inte riktigt att han hann se hindret då han kollade på läktaren. Märktes att han aldrig är tävlad inomhus förut, men han var så duktig så! ♥

I LB så kändes han bättre. Fick även hjälp av Camilla på framhoppningen! Han var så himla fin, hoppade muren utan problem (har aldrig hoppat hippos mur förut), kombination med grind, nemas problemas. Var jättekonstig sväng till sista hindret i grunden, tappade ytterbogen så då sprang han på sidan, men då vände vi bara och tog om det och då hoppade han. Så övrigt är jag jättenöjd över honom! Har inte hoppat honom på 3 veckor så han var lite ringrostig osv, han måste jag fan hoppa oftare haha! Har ingenting emot det i alla fall! :D


Chiquita gick en LC på lördagen och en LC idag (söndag). Nolla i båda två, åååh så fin hon är min lilla stjärna! OCH HON VAR GLAD HELA TIDEN!!! Surade aldrig ihop, min fina flicka. ♥ Kom just utanför placering idag, är riktigt nöjd. Lyckades i alla fall ta svängen som typ jag och en till bara gjorde! ;) Ganska stolt hihi, hon är verkligen bäst bäst bäst! Bäst i hela världen!


Brukar ju inte skriva såhär men jag är så jäkla glad hihi! Pappa hann inte filma Chickans LC idag men resten av filmerna får ni se.. ! Och dom från Älvsbyn... HHEEH

Kommentarer
Postat av: Elin

får man tävla om hästen har fått antibiotika? är det inte nån slags karens på det? :)

2011-10-10 @ 11:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0