Vila

Båda hästarna fick vila idag. Kom till stallet sent och ridhuset var inte ledigt och är fortfarande inte helt frisk så, dom fick vila idag helt enkelt! Har börjat vänja in dem på hösilage nu också. Chickan vet jag inte är känslig för foderförändringar, men Chapman vet jag ju inte! Så tar det försiktigt med han :)

Imorn ska jag rida, vem av den vet jag inte med blir nog Chapman!:) Chiquita har som tagit semester nu. Brukar alltid låta hästarna bara stå och vila upp sig en månad efter sista tävlingen, men Chapman ska jag väl hålla igång i veckan och under lovet, sen får han stå också. Vill bygga lite mer muskler på honom,haha!
Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0