förlåt

För sämst uppdatering. Var ju egentligen hemmatävling i helgen men vi skulle till mina kusiner som bor utanför Kramfors så då tog vi med Chapman och for och tävlade där istället. Har haft väldigt mycket att tänka på i helgen och det har gjort att jag inte riktigt har kunnat koncentrera mig, vilket har påverkat Chapman otroligt mycket. Utesluten i 3 av 4 klassen, känner mig så taskig mot honom. Usch!..  Allt är mitt fel, förlåt killen! :( Ska i alla fall ner till Umeå i helgen och träna för Camilla, världens bästa tränare.. Hoppas det går bättre så Chapman får tillbaka lite självförtroende i alla fall.. Gissar på att han har tappat massor i helgen pga mig.. :( Har sånna skuldkänslor..

Älskade ponny!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0