Tävlingsresultat Älvsbyn

Fredag

LB: Felfria och startade helgen med en 2:a placering!
LA: Han kändes verkligen superduperfin, sen dog han i en kurva och då smackade jag och han är jättekänslig för smackningar, så då blev det rääserponny och då stack han för mig mot ett räcke så då rev vi det, annars supernöjd!

Lördag

LC: Vinst, två sekunder snabbare än tvåan! GRYM ponny! ♥
LB: 3:e placering. Gick för fort i omhoppningen så jag kunde inte ta det vägar jag tänkt.. Annars finfinfin!

Söndag

LB: Fick ett pet i omhoppningen. Startade först vilket gjorde att alla andra körde på säkert. Blev ingen placering man vann ABNIAN LB-cup och fick ett ulltäcke, superfint!
LA: Riktigt riktigt fin, hoppade 3-kombinationen utan några problem alls. Nollade, vilket gjorde att nu är det bara två nollor kvar till medelsvår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0